måndag, oktober 16, 2006


The Who - Who's Next
- Genrebeskrivning känns ju tämligen meningslöst
- Inspelad 1971
- Utgiven 1971 under Decca/MCA

Jag säger: Egentligen ingenting. Det ska fan inte behövas! Bara genom att lyssna på första låten (Baba O'Riley) har man troligtvis skapat sig ett så pass stort begär och fått på tok för stora mängder adrenalin strömmandes genom pumpen för att ens vara medveten om att du redan uppnått nirvana. Sen så fortsätter det bara så i 78 minuter till. Vem fan klarar inte av det?


1 kommentar:

Anonym sa...

Åhh! Nu ska du få känna dig duktig av rang, missy! Det går såklart emot hela min natur att ge andra komplimanger, så du får ursäkta om jag verkar lite ringrostig.

Jag måstemåstemåste börja lyssna mer på The Who. Ska faktiskt spana in skivan på cdon nu, bara för att den här texten var så peppande.

Kan vara bra att späda ut The Office-beställningen (varför varför Varför måste jag ha den nya utgåvan fastän jag redan har alla avsnitt? I'll tell you why, för att det är över 20% rabatt på den, så nu lägger jag bara ut 260 helt i onödan istället för typ... 300-nånting, nånting. Är det värt att köra på deluxe edition?

Äh, fast nu när hela cred-kommentaren är det ju bara jag som känner mig duktig. Men... låt gå för det då. För den här gången.