måndag, oktober 23, 2006


Patrick Park - Loneliness Knows My Name

- Rock/Folk-Rock, Singer/Songwriter
- Inspelad 2003
- Utgiven 2003 under Hollywood

Jag säger: Snälla, Snälla Snäll-Anna är jättesnäll som ger mig den här skivan! Den är ju kanske hur slapp som helst, man vill bara krypa ner i sitt lilla gryt (Patrik...) och burra upp/ner sig bland sina lusekoftor och randiga halsdukar.
Jag har faktiskt blivit lite bättre på att ta till mig ny musik på senare dagar, vilket är... ja, skrämmande! men ack så... ja, skrämmande.
Förbannat! Jag var ju såklart tvungen att glömma skivan nere i bilen. Men jag vill ju lyssna nu! Var det 170 trappsteg tur och retur?


2 kommentarer:

Manis sa...

Det är ju inte nytt, det är Mark Knopfler! (OBS: meningen började utan "men")

Flanellskjorta sa...

close call...