onsdag, december 20, 2006


Men herregud! Nu höll jag ju helt och håller på att glömma bort att dela med mig av det absolut största som hände mig där borta...
Jag lyckades springa in i en klädesaffär som enbart sålde kläder av mod-stuk. Jag lovar er, allt - VERKLIGEN ALLT - var hur snyggt som helst! Jag skulle utan att tveka en sekund, om mitt saldo tillät, gå därifrån med hela butiken!
Men som den utomordentligt pengamedvetna individ jag är fanns det inte mer än 25 kronor att tillfredsställa mina ha-begär med... så jag gick därifrån, skamsen och självdestruktiv, med en liten knapp föreställande den klassiska The Who-måltavlan.

Hur som helst så var jag smart nog att kladda ner adressen, så om någon av er skulle ha vägarna förbi... gör då er själv en tjänst och rena min själ.

2 kommentarer:

Pär sa...

Fortsätter med mitt Wii-stalkande:

http://spel.feber.se//feber/art/4528/en_riktigt_rolig_wiiskada/

Flanellskjorta sa...

Jag måste säga att jag redan är lite trött på allt tjat om Wii-relaterade skador, men den där filmsnutten var ju ändå lite skojig :)