torsdag, januari 11, 2007

Uuhhh, jag känner hur det bubblar i magen (det gör det faktiskt, men det beror nog på våffelmiddag i kombination med Zoégas...)
Jag tror att det kan vara alla opublicerade bilder som bara ligger där och naggar på säcken... uuäähhh...
(försöker stöta upp dom i något så när kronologisk ordning)





- Jetpackbeklädd hybrid-cyborg av okänt ursprung.








- Min syster-den mindre. Elina heter hon och är tolv.








- Elsa, på den stora, röda aftonen.








- Tavla föreställande samtliga huvudpersoner ur Final Fantasy VII. (klippt av undertecknad, klistrad av densamme)







- Dessa typer kan tyckas vara nydödade, men dom är zombies och zombies är faktiskt döda hela tiden.
Hur som helst så heter spelet Resident Evil 3. Det är bra.






- Min syster-den större.








- Annas Tom Nook-klocka. Åååhhhh








- Ja, jag vet inte riktigt.






Usch, jag vill egentligen bara ta och stänga ner fönstret utan att spara skiten, men hmm... ååhh fuck it.

3 kommentarer:

Manis sa...

Tanuki!

Anonym sa...

Men kan du uppdatera nån gång, young missy! Ahh, förlorade precis med 7-1 i pes6. iofs var 4 eller 5 av mina spelare utvisade, och backarna var anfallare och vice versa (en lysande lång peter crouch i mål). men ändå. med betoning på men ändå.

Flanellskjorta sa...

Glyyaaagh, jag vet! Min intellektuella fattigdom sätter käppar i hjulet...