torsdag, oktober 26, 2006



Teaterafton Pt. 2

Ja, då var det ju klungan då ja. Dom var jättejätteroliga! Jag - i sällskap med Anna och Hanna - entrade salongen en aning hungrig (en middag bestående av några rågrut (nyöppnat paket) som smakade rökt lax! hur stört var inte det?!) och grinig och hade väl på sin/min höjd förväntat mig att få höra lite av den där roliga inlandsbo-sketchen från radio. Men alltså det var ju sååå mycket mer än bara den! Jag tillochmed råkade skratta högt några gånger, och då ska jag säga er - då är det skoj!
Angående lasrandet, så tog det väl en sisådär 12-13 sekunder innan min hjärna - med ett verifierande "blibidiblipp" - gladeligen droppade allt vad balla Arnold Schwarzenegger-kommentarer heter. Punkt.

4 kommentarer:

Manis sa...

Pernilla också! (som en vålnad)

Flanellskjorta sa...

haha, nästan lite "ölspöket" över den!

VISION sa...

jag vill också se klungan!

Flanellskjorta sa...

nä, men du är ju faktiskt nere i sthlm. då får man inte det...