onsdag, oktober 25, 2006


Teaterafton!

Ikväll har jag och Anna varit och sett på teater (det gäller att passa på nu innan vårt nya kära ministerium fått säga sitt) . Inte vilken pjäs som helst, utan en helt fruktansvärt bra sådan! Jag var helt matt och tom i hjärnan efteråt, lite som sån där "varför-kan-inte-jag-göra-sånt-där-häftigt-ångest". Rekomenderas kokande hett!
Och som om inte det var nog, imorgon är det dags igen för kulturnissarna att gnugga sina analysknölar! Denna gång är det humorgruppen Klungan som blir lasrade av våra cyclops-ögon. Mycket nöje mina vänner!

2 kommentarer:

Manis sa...

Jag kan inte smälta hur många bilder och liknelser du kan få in i en så kort text. Grön av avund! Min kreativitet är på nivån där jag är nöjd över att ha satt komma istället för punkt och ny mening.

Flanellskjorta sa...

haha, gissa om jag anstränger mig!