tisdag, maj 22, 2007

Love hurtz







































10 kommentarer:

Jean-Lars sa...

Skriver samma här...

AAAAAAAAAAAAAJJ!!

Anonym sa...

Allt för kameran eller verklig olyckshändelse? :-)

Nädå, det där såg verkligen inte skönt ut...

Anonym sa...

Ssss... Aaaah!!! Ssss... Aaaah!!! Ssss... AAAAHHHHH!!!

Ditt förbannade karlelände!!! Åh fy i helvete! Det är ju bara att hissa vit flagg direkt för min del, jag menar en cysta och jag är nere för räkning i en kvidande pöl av självömkan... Du ser ju bara ut som om du ramlat på cykeln och måste verka totalt oberörd inför dina åskådare. Sweet moses. Holy macarony. Jag har en burk caramints åt dig om du vill ha som plåster på såren, öhö.

Helena Hägglund sa...

lillebror lillebror... omg! men det är tufft med ärr. De enda jag har kommer från varma plåtar i ugnen och knivjack från grönsakshackning. Jag är lite avundsjuk, men ändå inte.

VISION sa...

jag vet att man ska hänföras och förskräckas av blodet men jag kan bara tänka på att magnus, du är så manligt hårig på huvud och kind! som en riktig lejonman!

Flanellskjorta sa...

lejonman [lejonmaan] eller lejonman [lejonmann]?

VISION sa...

bägge!

Flanellskjorta sa...

by the way, jag/vi får inte bli vän med dig på spejsen. fan vad tasktigt

Pernilla Berglund sa...

shit magnus det där såg inte så trevligt ut.

VISION sa...

haha sorry, jag kan bara lägga till... skicka ett mail på spacen så lägger jag till er.